τρία τέταρτα

Στο μπαρ…

leave a comment »

Έφυγαν μαζί.
Το μπαρ ήταν μισοάδειο.
Ήπιε το τρίτο του ποτό χαμογελώντας.
-Το τρίτο σου ποτό είναι κερασμένο.
-Είμαι καινούργιος στη πόλη και δε γνωρίζω καλά τα μέρη.
-Εγώ φοιτήτρια είμαι. Δε σ’έχω ξαναδεί εδώ.
-Είναι η πρώτη μου έξοδος απόψε.
-Με λένε Ιωάννα.
-Κώστας, χάρηκα.
Το ένα ποτό έφερνε το άλλο και η ώρα περνούσε.
«Το πρώτο ποτό το ευχαριστιέσαι περισσότερο» σκέφτηκε.
Ήθελε να παραγγείλει.
Κάθησε.
Όταν τον είδε το βλέμα της καρφώθηκε πάνω του.
΄Ηταν μόνος.
Εκείνη, δούλευε.
Την είδε απ’έξω.
«Εδώ είμαστε» σκέφτηκε.
Περπατούσε δέκα λεπτά για να φτάσει εκεί.
Ήταν σκεφτικός.
Έφυγε μόνος.

 

(hint: διάβασέ το από κάτω προς τα πάνω)

Written by triatetarta

10/12/2011 στις 03:08

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

αφήστε σχόλιο

Alles Is Muziek / Όλα Είναι Μουσική

30 | Netherlands | Greece | s from salvation | music nerd | forest bathing | nature and curiosity |

Wirdicious .

Alpha Kappa.

Sadwoofer

Music is my everything!

To Gallows...

by Stakis

ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Γράφει ο Αντώνης Αντωνάκος

31mines25meres

Στιγμιότυπα απο την διαδρομή της 3ης πιο μισητής κυβέρνησης στον κόσμο_

Dimitrios Theodorou

archstories & more

ΔΙΣΚΟΠΑΘΕΙΑ

Ακούμε δίσκους και παθαίνουμε

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

All you need is love

love love love

Suburban Words

about life, pop culture & everything

souslescerisiers2

"Ένα ακόμη χαϊκού!/ ξανανθίζουν οι κερασιές/ όχι το πρόσωπό μου"

Αδέσποτος Σκύλος

Μπάτε σκύλοι αλέστε

Katabran's Blog

σκέψεις πάνω στα μεγάλα προσπεράσματα λεωφορείων... γιατί από τόσες ώρες εγκλεισμού μου χει μείνει εκείνο το φευγαλέο προφίλ...

In Freckles

Year III

The Late Blog

"It is never too late to be , what you might have been "

Τα Χαμένα Επεισόδια

Και πάμε στου κόσμου την πιο νευρικιά διαδρομή

