τρία τέταρτα

Ατέρμονας Βρόγχος

leave a comment »

6:28 , για δύο λεπτά νικάω το ξυπνητήρι. Σηκώνομαι, φοράω τις παντόφλες ανάποδα όπως κάθε πρωί. Με σχεδόν κλειστά μάτια οδηγώ το σχεδόν ξύπνιο μου εαυτό στο μπάνιο. Δεν ανησυχώ, έχω μετρήσει ακριβώς τα βήματα μέχρι εκεί. Ένα κατούρημα στα γρήγορα και μετά κρέμασμα πάνω από το νιπτήρα με μερικές χούφτες νερού στο πρόσωπο. Τα μάτια έχουν ανοίξει για τα καλά κι ενώ κοιτάζομαι στον καθρέφτη, μου φτιάχνω διάθεση με μορφασμούς και γκριμάτσες. Έτσι κάνω συνήθως, δεν περιμένω από άλλους.

6:40 , καφές και τσιγάρο, ακριβώς όπως εχθές τέτοια ώρα. Για την ακρίβεια όπως και τις υπόλοιπες ημέρες εκτός αν είναι Κυριακή ή αργία οπότε μετατίθεται απλά η ώρα. Θα μου πεις «εδώ έχουμε συνηθίσει τον ήλιο να ανατέλλει από την ανατολή, σ’αυτό θα κολλήσουμε;». Άλλωστε αυτά απασχολούν τους μανιακούς εχθρούς των κλισέ, όχι εμένα που τα επαναλαμβάνω. Αν γελάς κι εσύ τα ίδια κάνεις.

7:00 ,  μόλις βγαίνω από το σπίτι, ήλιος ρε φίλε. Στο λεπτό θωρακίζεται η καλή μου διάθεση, εκείνη που έφτιαξα στον καθρέφτη. Βγάζω στα γρήγορα με το κινητό μια φωτογραφία τον ουρανό και ξεκινώ για τη δουλειά. Από εκεί θα την ανεβάσω να τη δούνε οι διαδικτυακοί μου φίλοι μήπως και αυτοί με τη σειρά τους ανεβάσουν σχόλια και γίνει λίγος σαματάς. Παλιότερα κάναμε σαματά σε διάφορα μπαρ εκεί έξω τις νύχτες. Χωρίς σχόλια.

16:00 , τέλος εργασίας, φτάνω σπίτι. Όχι, δεν υπάρχει κάτι να σου πω για τη δουλειά μου, είναι βαρετή, όπως οι περισσότερες δουλειές φαντάζομαι. Θα σου μιλούσα για μουσική αλλά είμαι σίγουρος πως δε θα καταλάβεις, προτιμάς κάτι εύκολο και άμεσο. Όπως αυτό που θα παραγγείλω να φάω για μεσημεριανό ας πούμε.

16:45 , κλειστά πατζούρια, σκοτάδι στο δωμάτιο. Θα ξαπλώσω, αφού πρώτα βάλω να παίζει στο πικάπ ο τελευταίος δίσκος του Nick Cave, Push the sky away. Οι μελωδίες βυθίζονται στα τύμπανα των αυτιών μου όπως ακριβώς το βαρύ από κούραση σώμα μου στο στρώμα. Τελειώνει η πρώτη πλευρά με το τραγούδι που αρέσει σε σένα, το mermaids. Τσατίστηκα λίγο που σε σκέφτηκα αλλά αποκοιμήθηκα και ξεχάστηκα.

18:30 , γεύση σοκολάτας στο στόμα. Μεγάλο ναρκωτικό ο μεσημεριανός ύπνος. Έχω να στείλω ένα mail, να τηλεφωνήσω στην Άννα για χρόνια πολλά, να βγω για δουλειές στην αγορά, ύστερα για καφέ με κάτι γνωστούς, να προλάβω ανοιχτό το μάρκετ της γειτονιάς, να βγάλω βόλτα το σκύλο, να πετάξω τα σκουπίδια μαζί με όποιο ίχνος κυνισμού που μου έχει απομείνει. Από εδώ και στο εξής θα δοκιμάσω την αισιοδοξία.

6:28 , για δύο λεπτά νικάω το ξυπνητήρι. Σηκώνομαι…

Written by triatetarta

01/05/2013 στις 15:09

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

αφήστε σχόλιο

Alles Is Muziek / Όλα Είναι Μουσική

30 | Netherlands | Greece | s from salvation | music nerd | forest bathing | nature and curiosity |

Wirdicious .

Alpha Kappa.

Sadwoofer

Music is my everything!

To Gallows...

by Stakis

ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Γράφει ο Αντώνης Αντωνάκος

31mines25meres

Στιγμιότυπα απο την διαδρομή της 3ης πιο μισητής κυβέρνησης στον κόσμο_

Dimitrios Theodorou

archstories & more

ΔΙΣΚΟΠΑΘΕΙΑ

Ακούμε δίσκους και παθαίνουμε

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

All you need is love

love love love

Suburban Words

about life, pop culture & everything

souslescerisiers2

"Ένα ακόμη χαϊκού!/ ξανανθίζουν οι κερασιές/ όχι το πρόσωπό μου"

Αδέσποτος Σκύλος

Μπάτε σκύλοι αλέστε

Katabran's Blog

σκέψεις πάνω στα μεγάλα προσπεράσματα λεωφορείων... γιατί από τόσες ώρες εγκλεισμού μου χει μείνει εκείνο το φευγαλέο προφίλ...

In Freckles

Year III

The Late Blog

"It is never too late to be , what you might have been "

The Poster Girl

My moleskine, my diary, my personal life.

